Copyright Notice

Copyright Notice

All the work in this blog are copyrighted and can't be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Anne Ueland. All rights reserved.

lørdag 30. oktober 2010

Crocodile Safari, Nepal

Have you ever pinched your arm because you think you're dreaming? Here I had to do it. We are on the canoe trip in the jungle of  Chitwan National Park, and suddenly I see a big crocodile, only about 10 yards from me. I must admit it flew many horror movies through my head then. But luckily it was quiet and just observed us.




This is another one that relax and swim away from us in the river. 


We left the canoe and walked into the jungle, where we also saw a crocodile
on the other side of the pond. 
Reassuring that it was a long distance from us.

12 kommentarer:

  1. Zum fürchten schön!
    Doch mein Favorit ist das Bild mit der Spiegelung. Es ist ein lauschiges Plätzchen.
    Liebe Grüsse
    Hanspi

    SvarSlett
  2. Fantastisk....Så kuult å få tatt bilder av levende krokodiller. Litt av en opplevelse. Hadde ikke fått meg med på den kanoturen, da.
    Ha en fortsatt fin helg!

    SvarSlett
  3. Spennende bilder Anne.
    Jeg har vært redd tannlege, sprøyter, hatt høydeskrekk og vært mørkeredd. Alle disse fobiene er jeg kvitt. Nå har jeg kun skrekk for slanger og krokodiller. Men det skal jeg klare å leve med.
    Krokodiller, om jeg skulle komme nært dem, vil jeg ha holdt gooooood avstand til. Og akkurat dèn effekten synes jeg du får frem med vignetteringen på bildene. Regner sterkt med at du ikke har vært og gått i sivkanten, men synes allikevel du forsterker effekten "avstand".
    Veldig bra gjort!!

    SvarSlett
  4. Litt av en opplevelse. Flotte bilder med flotte farger. Veldig bra

    SvarSlett
  5. Kjempe flotte bilder! Krokodiller er flotte og spennende dyr!
    I Bolivia var jeg på krokodillejakt i nattens mørke. Det var både skummelt og kult. Dagen derpå spiste vi krokodillekjøtt om smaker utrolig godt :)

    SvarSlett
  6. Oh Gosh,
    That is terrific experience. I agree with you that you wished that its a daydream...
    Maybe he/she was not hungry or you are too skinny to eat:)))
    Welcome back!

    SvarSlett
  7. WOW,..du tøffe kvinne. Håper inderlig ikke du var uti en liten stakebåt og knipset. Du hadde ikke fått meg så nær. Knallbra serie, imponert så til de grader over nærheten.....aldeles nydelig fanget, flotte farger og nydelig komp;O) Du er knallgod!!!!!

    SvarSlett
  8. Vielen Dank Hanspi :)

    Tusen takk for alle disse hyggelige kommentarene. Stein-EVert, vi gikk faktisk på land her ved elva, og jeg hadde mine tanker i hodet om det kunne være en krokodille i nærheten.. hehe Og så spennende det hørtes ut på krokodillejakten du har vært på Misham :) Line, du kan se kanoen jeg var i, på forrige blogginnlegg av barna, en uthulet i tre, 10 stk oppi og ca 25 cm fra kanten og ned til vannet.

    Thanks a lot Y, Ikeda, I guess the crocodile was not hungry, because I am not to skinny. *LOL*

    SvarSlett
  9. Great pictures, if not for the eyes had said it was a rock. It must have been a very exciting experience. I do not run much risk to take my shots. Greetings.

    SvarSlett
  10. EVerything for a good picture, even I have to take risks. ;) Thanks a lot for your nice comments Leovi :)

    SvarSlett
  11. Thanks for that adventure! Glad you are safe.

    SvarSlett
  12. Thanks a lot for you comment WOng CHing Wah :)

    SvarSlett